10.29.2012

Dazzle Drums Experienced!!


10月27日、福山モンドカフェにて行われた素晴らしいパーティ"C.N.C.T"。
ゲストは・・・
日本が誇る夫婦DJ&トラックメーカーの「Dazzle Drums」!
約1時間半しかお二人のプレイは聴けませんでしたが
とても興奮してイイ刺激もらいました。

In Oct.27 at Fukuyama  Mondo Cafe.
I enjoyed nice party "C.N.C.T"!!

Guest is....

"Dazzle Drums" are couple DJ & trackmakers that proud of Japan !!

Enjoyed short time (about one hour half....) but so excited and got an good incentive!!

Mr,Kei Sugano.

Ms, Nagi.


Dazzle Drumsのお二人は、期待通りBack to Backスタイルでのプレイで
ClassicsからTech Houseまで、様々な曲をかけられていましたが
やはり息の合った、そして軸がしっかりした芯のあるプレイは
僕の心を揺さぶり、興奮させてくれました!

今回、C.N.C.Tをオーガナイズされた広島・岡山で活躍するDJのHARADAさんに
このパーティに誘って頂いたことを改めて感謝します。

もう一度言うけど、イイ刺激もらった~!!


They played back to back style that have "solid core".
I felt that, very touched my heart and excited me!

I wanna say thank-you to Mr.Harada who is DJ
to take an active around Okayama and Hiroshima invited me to this very nice night.

Say again , I got an good incentive!!

で、DJ mixつくりました。
最近、妙に心が穏やかで、そんなときに作ったこのミックス。

僕の"Peace Of Mind(安らぎ)"な世界をお楽しみください。


Next...

I made DJ mix.
When my mind is peaceful, I selected tracks and mixed it.

Enjoy my "Peace Of Mind" world :)




といっても、アンビエントではなくグルーヴ感も残したmixにしてみました。
聴いて、踊って、癒されればいいなぁと思います。
トラックリストはmp3ファイルに埋め込みましたので
ダウンロードして、チェックしてみてくださいね。
↑の再生ボタンで試聴。右上の「Download」でmp3形式でダウンロードできます。

 I hope you enjoy listening  , dancing and healing !!

Track list is on mp3 file. Download  and plz check it.

それでは、また♪

See u next time♪



Hamasu

0 件のコメント:

コメントを投稿